Gadżety reklamowe to ciekawa forma promocji marki. Tania i skuteczna! No właśnie… Czy, aby na pewno? Jeżeli stoicie przed wyzwaniem, jakim jest wybór firmowych upominków z logo – zostańcie z nami. Poznajcie 6 cech dobrych, a zarazem skutecznych gadżetów reklamowych i wznieście swoją markę na jeszcze wyższy level!
Gadżety reklamowe – jak wybrać?
Kubki z nadrukiem czy filiżanki reklamowe? Klasyczne smycze, a może… gadżety elektroniczne? Na dłuższą metę nie ma to dużego znaczenia – oczywiście, o ile wybrane gadżety reklamowe z logo zostaną dobrze dopasowane do waszej marki. Powinny być odzwierciedleniem marki i wartości, jakie za nią stoją, co więcej – wasi stali klienci czy nowi użytkownicy nie powinni mieć trudności w ich identyfikacji. Jeżeli w logotypie marki dominują jasne i stonowane barwy, postawcie na rozwiązanie z tym właśnie akcentem kolorystycznym. Jeśli zaś cechuje was ekstrawagancja i nietypowe podejście do biznesu, niech wasze gadżety reklamowe też takie będą. Trafione i odpowiednio dobrane gadżety reklamowe powinny nie tylko zadowolić klientów, lecz także zbudować rozpoznawalność waszej marki.
Funkcjonalność i użyteczność
Jeszcze do niedawna małe i duże firmy nie zwracały uwagi na wybierane upominki biznesowe. Chodziło raczej o to, by podarować klientowi coś za darmo i generować zyski… Czasy te na całe szczęście nieodzownie minęły i dziś przedsiębiorcy starają się podejmować świadome wybory. Dlaczego o tym wspominamy? Otóż nawet najtańszy i najzwyklejszy gadżet reklamowy z logo powinien być funkcjonalny i użyteczny. Zastanówcie się, czego mogą oczekiwać wasi odbiorcy i dajcie im to! W innym razie nie osiągniecie zakładanych rezultatów, a jedynie narazicie się na stratę czasu i pieniędzy. Co zatem proponujemy? Klasyczne kubki z nadrukiem czy eleganckie filiżanki reklamowe to strzał w dziesiątkę. Możecie zamówić je na stronie polskiego producenta ceramiki reklamowej. Nie pożałujecie – gwarantujemy!
Wysoka jakość
Firmowe drobiazgi, które mają za zadanie wypromować markę i zbudować wokół niej dużą społeczność, muszą zostać wykonane ze starannie wyselekcjonowanych materiałów. Wysoka jakość to bez wątpienia jedna z najważniejszych cech dobrych i skutecznych gadżetów reklamowych. Oferowanie klientom niskiej jakości upominków, które już po pierwszym użyciu stracą swą żywotność, jest pozbawione jakiegokolwiek sensu. Wówczas klienci szybko odwrócą się od waszej marki i chętnie skorzystają z usług konkurencji. Przecież nie o to w tym wszystkim chodzi! Zaskoczcie ich wyjątkowym designem i obserwujcie pierwsze rezultaty.
Eko i jeszcze raz eko
Wraz z rosnącą wśród społeczeństwa świadomością ekologiczną, coraz chętniej stawiamy na rozwiązania przyjazne naszemu środowisku. Co to tak naprawdę oznacza? Klienci lubią to, co atrakcyjne wizualnie i uniwersalne, a także i ekologiczne. Jeżeli zatem nie macie pomysłu na wyjątkowe gadżety reklamowe, a filiżanki reklamowe czy powerbanki z logo nie wchodzą po prostu w grę – postawcie na eko gadżety. Wykonane z bambusa upominki nie tylko posłużą ich użytkownikom przez długi czas, lecz także mogą stanowić świetny element dekoracyjny.
Gadżety reklamowe a personalizacja
Klienci chcą czuć się ważni… i dopieszczeni! Aby tak też się stało, a firma mogła generować zyski – powinniście rozważyć propozycję umieszczenia na przedmiocie dodatkowej personalizacji. Niekiedy oryginalny nadruk czy krótki cytat wystarczą, by uśmiech z twarzy szczególnego klienta nie schodził przez długie godziny… Tym sposobem pokażecie klientowi, iż jego 100% zadowolenie ma niebagatelne znaczenie, sprawiając mu przy tym niesamowitą radość. Czy możemy zatem chcieć więcej? Chyba nie!
Jak dobrać gadżet reklamowy do okazji?
Okazja goni okazję, a pomysłów na idealny gadżet reklamowy niekiedy brak… Skądś to znamy i doskonale rozumiemy! Skuteczność gadżetów reklamowych nie polega jednak wyłącznie na ich doskonałym wykonaniu czy ogólnej funkcjonalności. To coś znacznie więcej! Biznesowe upominki z nadrukiem powinny zostać dopasowane do nadchodzących okoliczności. Inny gadżet przekażecie szczególnemu klientowi w ramach podziękowań za owocną współpracę, a jeszcze inny potencjalnym odbiorcom podczas wydarzeń branżowych. Nie zapominajcie o tym!